Sunday, October 21, 2012

Am scapat de pietrele la rinichi natural

Labels:
Va povesteam de dureri de rinichi groaznice, in special noaptea. Eram disperata ca nu se vor elimina natural niciodata chiar daca sunt mici.
Eh, minune s-a intamplat. Dupa un weekend HORROR, cu usturimi groaznice la urinare si altele, luni m-am trezit fara nici o durere. Luni seara am dormit ca un bebelus fara sa mai iau No-spa si alte pastile. Am zis ca l-am luat pe Dumnezeu de un picior.

Am fost la ecograf. Pietrele au disparut. Ce este drept, mai am ceva nisip dar sunt sigura ca voi scapa de el.
Ce am facut pentru a scapa de pietrele la rinichi? Nimic, mai exact. Am baut mai multa apa o perioada, am lasat-o moale cu sucurile, am facut mult efort fizic si am luat No-spa. Cam atat.


Renuntasem si la ceaiul de galbenele, cozi de cirese si matase de porumb care mi-a fost recomandat.
Sper sa nu se mai intample, dar ma bucur ca am scapat.



No comments:

Post a Comment