Sunday, October 21, 2012

Gel Contratubex cicatrici

Labels:
Gel Contratubex cicatrici. Pentru  cei care au probleme cu cicatricile, acest gel este recomandat. Eu o sa explic pentru ce gen de cicatrici este destinat produsul. Am avut si eu ceva probleme dupa ce mi-am scos niste alunite. A trecut aproape un an si inca mai am mici cicatrici care vor dispare.

Gelul contine Extractum Cepae, Allatoina si heparina.

Indicatii
- cicatrice hipertrofice cheloide
- cicatrice inestetice dupa operatii, amputari, arsuri sau accidenteatic
Ce face de fapt acest gel? Sustine procesul natural de vindecare, amelioreaza inflamatia si favorizeaza regenerarea celulara si imbunatateste elasticitatea si previne formarea de tesut cicatriceal patologic.


Mod de aplicare
In cazul cicatricelor recente: se aplica delicat de  3-4 ori pe zi

In cazul cicatricelor mai vechi: se aplica si se maseaza viguros de 3-4 ori pe zi
Aplicarea corecta pe cicatrice
Ín functie de vechime,  se maseaza delicat sau viguros de 3-4 ori pe zi, de la centru spre margini, pe lungimea cicatricei, cu compresie usoara.
Contratube pret. Un tub cu 20 de grame de gel costa in jur de 50 de RON.




No comments:

Post a Comment